Письмо редактору

Відміни і зміни рейсів : Bangladesh Biman і Jetstar, хаотична вакханалія триває


Посеред моєї подорожі на Канари намагався не думати про квитки і ненависні мною авіакомпанії. Було сильне передчуття, що ледве повернуся додому і перевірю мейл, то виявлю порцію відмін рейсів пов’язаних з квітневою поїздкою в Азію. Не стримався, будучи на Лансароте заліз в пошту. Ну знав же, знав! Передусім значився лист від сінгапурської авіакомпанії Jetstar, що радісно сповіщала мене про те, що виліт з Гонконгу в Сінгапур змінений і полетить часом раніше. Скажете, яка дрібниця? Так, година це трохи. Ось тільки йдеться про стикування між рейсами, я заклав в стикування 3 години, а буде всього 2. Можу і запізнитися. Другий лист був від агрегатора Travelocity, у них купував квиток з Бангладеш в Непал, і тепер, через місяць, мій квиток виявився анулюваним. Стало цікаво і я пішов досліджувати чергові кидалова авіаторів. І відкрився мені справжній ящик пандоры. Жартую звичайно, але правда це була засідка –

Як бачите, моя броня є у базі Sabre на сайті Virtuallythere. com, але значиться як “canceled”. Що за чортовиння, адже купивши квитки, я перевіряв, усе було нормально. А тепер, через місяць, мою броню чомусь скинули. Більше того, броню не просто скинули, а ще і час вильоту поміняли. Дивіться, спочатку я повинен був летіти з Дакки в Катманду в 13:00, а вище, як ви помітили, 9:30 –

  Донегол - поїздка на скелі Слив Ліг

Тоді я беру і пишу мейл в Travelocity, а їх customer care. Проходить тиждень – тиша. Дзвоню. Телефони частково не працюють зовсім, а частково не відповідають навіть через 40 хвилин очікування на лінії.

Пишу мейл безпосередньо в авіакомпанію Bangladesh Biman і отримую наступну відповідь –

Що б це означало? Пишуть, що броня була, але квиток не виписувався і броня у результаті була скасована. Вважаю, що перекладаючи цю безглуздість людською мовою, можна припустити, що Travelocity не переказали бангладешцям гроші за квиток і ті скинули броню автоматом. Що ж робити? Ну зрозуміло, що знову звертатися у банк за чарджбэком, як зробив це раніше з авіакомпанією Spanair, що збанкрутілою і не повернула гроші за куплені квитки. Спочатку банкіри туплять, але потім згадують що я їм буквально три тижні тому виїв мозок з іншим чарджбэком і погоджуються прийняти черговий чарджбэк дистанційно.

Проходить з тиждень, як раптом мені приходить з Travelocity лист наступного змісту –

  40 днів в горах Болівії і Перу : 6. Саляр (солончак) де Уюни

Вони хочуть мої особисті дані. Дуже цікаво. Броню козли скинули, а тепер їм мої дані знадобилися. При цьому ніякої згадки про мої численні звернення і дзвінки.

Проходить ще деякий час, дзвонять мені з банку, просять, якщо не складно, переслати їм скрин з Sabre, де написано, що броня моя анулювана. Немає питань. Заходжу знову на Virtuallythere і що я бачу? Броня з’явилася! Чудеса –

Виходить, що хоча Travelocity наплювали на клієнта і не спромоглися відреагувати на звернення, але по факту вони вирішили мої гроші бангладешцям віддати. І ті відновили броню. Дзвоню у банк і обьясняю, що авіакомпанія вирішила все ж відновити мою броню. У банку розводять руками, мовляв, ну ми вже відіслали ваші документи в роботу…

Що ще? Ах так, ось в якій формі сінгапурці повідомили, що мій рейс вилетить на годину раніше –

Там написано, мовляв, звертайтеся в авіакомпанію, якщо вас не влаштовує новий розклад. Я звернувся. І навіть колл-центр відповів вмить. Ось тільки не зовсім зрозуміло, яким був сенс їм дзвонити. Так, говорю, не влаштовує мене новий розклад. А ті відповідають, що сорри, але ні гроші повернути, ні рейс перенести вони не зможуть. Ось якби вони на 2 години зрушили виліт, то так, гроші назад. Запитую, так навіщо ж ви пишіть, що слід вам дзвонити? Дівчина на дроті ні секунди не замислюючись відповідає “We value communication with our customers”!. Майже смішно, погодитеся.

  Голлівуд зобов'язаний Росії своєю появою

Що робити? Подаю другий чарджбэк. Порушення авіакомпанією договору очевидно.


© 2019 Відпочинок і подорожі
При повному або частковому відтворенні інформації заборонено.
sitemap